Головна » Статті » Мої статті |
УДК 371.124:54 Григор’єва Н. А. викладач математики (ВСП «Бердянський коледж ТДАТУ»)
ПРОБЛЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ МАЙБУНТНІХ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
На даному етапі суспільство потребує фахівців, які не просто володіють необхідним набором знань, вмінь та навичок, а й здатні ці знання застосовувати для вирішення конкретних професійних завдань. Це повною мірою стосується підготовки молодших спеціалістів економічного профілю, яка здійснюється у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації. Метою даної роботи є розкриття окремих процесуально-методичних компонентів реалізації професійної спрямованості навчання математики майбутніх молодших спеціалістів економічного профілю. Проблеми професійної спрямованості навчання математики студентів економічного профілю висвітлені у працях Н. Ванжі, Г. Дутки, Л. Нічуговської, Г.Пастушок, О.Фомкіної та ін. Сьогодні методологічна підготовка студентів з усіх навчальних дисциплін, особливо фундаментальних, є недостатньою. Вирішуючи питання вдосконалення професійної освіти важливої складовою якої є математична освіта майбутніх фахівців необхідно виходити з об’єктивно існуючого факту надзвичайної динамічності системи «наука – освіта – виробництво» [5]. Дослідження процесуально-методичних компонентів забезпечення професійної спрямованості навчання математичних дисциплін нерозривно пов’язане зі змістовим компонентом, реалізацією між предметних зв’язків математики, розкриттям сутності математичного моделювання. Професійна спрямованість навчання математики – одна з передумов забезпечення ефективності підготовки висококваліфікованого фахівця [2]. Вивчення математичних дисциплін і їх застосування в економічній науці дозволить майбутньому спеціалістові не тільки одержати необхідні базові навички в економіці, але й творчо переосмисливши їх, сформувати своє бачення професійної діяльності. Щоб переглянути матеріал повністю натисніть >>ТУТ<<
| |
Переглядів: 342 | |
Всього коментарів: 0 | |